Algemene Ledenvergadering op 26-11-2007

Aan: alle EVV-leden, alle ouders van jeugdleden tot 16 jaar en alle sponsors van EVV

Hierbij nodigt het Bestuur u van harte uit tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering die zal worden gehouden op maandag 26 november 2007 om 20:00 uur in het Gemeenschapscentrum ’t Huiken, Lange Wijden 33 te Elburg. We stellen het op prijs u vanaf 19.45 uur te mogen begroeten met een kop koffie of thee.

Hierbij ontvangt u de agenda. De toelichting op de agenda en overige stukken van belang zijnde voor deze vergadering kunnen via de website worden gedownload, in ’t Huiken worden afgehaald of worden u op verzoek toegestuurd. Tijdens de pauze is er traditiegetrouw gelegenheid gebruikte volleyballen te kopen.

Agenda 1.        Opening 2.       Mededelingen 3.       Notulen Algemene Ledenvergadering d.d. 30 oktober 2006 4.       Jaarverslag seizoen 2006 – 2007 5.       Jaarrekening, verslag penningmeester en balans seizoen 2006 – 2007 6.       Verslag kascommissie en decharge bestuur PAUZE 7.       Vaststelling contributies 8.       Begroting seizoen 2007 – 2008 9.       Vaststelling aantal bestuursleden en bestuursverkiezing 10.    Benoeming commissies 11.     Rondvraag 12.    Sluiting.

Komt allen, want alleen dan heeft u recht van spreken.

Contact opnemen met de webmaster